Levering indenfor Danblomsters område

Danblomster leverer varerne fra egen butik eller eget lager, og kører i nordsjælland og det storkøbenhavnske område.

Til levering samme dag, skal bestillingen senest ske kl. 10. Bestillinger der angives efter kl. 10, kan risikere at blive leveret næste dag uden kunden får besked. Ved ønske om levering på bestillingsdagen, kan det forekomme, at vi ikke kan skaffe de ønskede blomster, og leveringen derfor ikke helt svarer til beskrivelsen på vores hjemmeside. Dette skyldes, at vores indkøb af varer baseres på bestillinger til næste dag. Vi kan ikke garantere, at kunden får besked om dette i de travle tider, men vi vil naturligvis gøre vores bedste. I tilfælde af, at vi ikke kan opfylde kundens ønsker, kompenserer vi med et andet produkt med en højere værdi.

Hvis modtageren ikke er hjemme, stilles varen ved hoveddøren med mindre andet er angivet ved bestillingen.

Leveringsprisen er kr. 70,00 inkl. moms pr. levering.

Danblomster har ingen udbringning på søn- og helligdage. Vi har dog altid levering fra eget værksted, inden for Danblomsters område, på Mors Dag, Valentines Dag samt påske og juledage.

Levering udenfor Danblomsters område

Vi gør opmærksom på, at ved leveringer til adresser udenfor vores eget leveringsområde, kan Danblomster ikke sikre, at de leverede blomster svarer til beskrivelsene på vores hjemmeside. Disse leveringer kommer fra udvalgte lokale blomsterhandlere, og vi har ikke mulighed for at blande os i samarbejdspartnernes prispolitik, åbningstider eller udvalg af blomster. Særligt i højtiderne, hvor indkøbspriserne, kan være betydeligt højere end normalt.

Lokalbutikkerne rundt om i landet har heller ikke alle distribueringsordninger, der gør det muligt at bringe blomsterne ud til det ønskede tidspunkt.

Vi modtager gerne sådanne ordrer som en service for vores kunder, men kan desværre ikke garantere at leveringer der effektueres af vores partnere, svarer til beskrivelserne på vores hjemmeside. 

På grund af de ovennævnte forhold er det særlig vigtigt ved leveringer uden for Danblomsters område, at bestillingen angives i god tid, så Danblomster kan underrette kunden om evt. vanskeligheder ved effektuering af ordren.

Bestillinger til levering samme dag, skal angives senest kl. 10.00, men for ordrer med levering om lørdagen og i højtiderne, som Mors dag, Valentine’s dag samt Juledag, skal bestillingen ske senest kl. 10.00 dagen før. Bestillinger der angives efter kl. 10, kan risikere at blive leveret den første mulige leveringsdag uden kunden får besked. Dette gælder uanset at kunden også ved for sen bestilling modtager vores automatiske ordrebekræftelse.

Hvis modtageren ikke er hjemme, stilles varen ved hoveddøren med mindre andet er angivet ved bestillingen.

Leveringsprisen er kr. 70,00 inkl. moms pr. levering.

Danblomster har ingen udbringning på søn- og helligdage, udenfor Danblomster’s område. 

AFBESTILLING, FERIE ELLER ÆNDRING AF ABONNEMENT:

Du kan altid foretage ændringer vedrørende din levering. Du kan også fortryde din bestilling ved at e-maile til os (salg@Danblomster.dk) helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen.

VIL DU STOPPE DIT ABONNEMENT (kun for virksomheder):

Er du abonnent forsætter dit abonnement til vi modtager din opsigelse. Du kan opsige eller ændre dit abonnement senest 2 hverdage før den ventede levering.

Vi skal have din opsigelse skriftligt, du kan sende en mail til (admin@Danblomster.dk).

BETALING SOM FIRMA:

Ud over betaling med kreditkort, indgår Danblomster aftaler med virksomheder om levering, efterfulgt af faktura med 8 dages betalingsfrist.

MANGLENDE BETALING:

Ca. 10 dage efter forfaldsdato sender vi 1. rykker og beregner et rykkergebyr på DKK 100,00.

Ca. 18 dage efter forfaldsdato sender vi 2. rykker og beregner et rykkergebyr på 100,00 kr.

Samtidig stopper vi levering.

BETALING SOM PRIVAT:

Betaling skal ske ved bestilling med Dankort, Kreditkort eller foreningenskort.

Alle oplysninger sendes krypteret til PBS.

FORTRYDELSESRET:

Du kan fortryde din bestilling ved at e-maile til os helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen.

HVOR LÆNGE KAN BLOMSTERNE FRA Danblomster HOLDE?

Danblomster har direkte kontakt med blomsteravler og blomster importører. Vores mål er at skære flere dage fra, på distribution af blomsterne i grossisleddet. Det betyder at vores blomster bliver leveret hurtigere, og er derfor friskere og holder længere! Selvfølgelig blomsternes levetid er også afhænger af blomsternes art, og hvordan du vil passe på dem!

REKLAMATION:

Vores reklamationsfrist er 5 dage. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til Danblomster ApS, Hovedgaden 11, 3460 Birkerød, eller salg@Danblomster.dk og Inden reklamationsfristen udløber. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller kreditering efter aftale. I forbindelse med reklamationssager afholder Danblomster eventuelle ombytnings- og returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

PERSONDATAPOLITIK:

Ingen personlige oplysninger der registreres på Danblomster.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Danblomster ApS.

I forbindelse med elektronisk betaling i webshoppen anvendes 128 SSL kryptering. Denne service leveres af en anerkendt udbyder med E-mærke.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen ligesom andre webshopper.

En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

Informationer bruges udelukkende til effektuering af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form og gemmes i 5 år. Selve “kontrakten” (købsaftalen) lagres ikke hos Danblomster.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status.

Vi registrerer IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt.

Indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.

BUTIK & HOVEDKONTOR:
Hovedgaden 11,
3460 Birkerød
Tlf.: 9292 2222
E-mail: admin@ Danblomster.dk
CVR-nummer: 35682090

BUTIKKENS ÅBNINGSTIDER:
Mandag til fredag: 9.00 – 18.00
Lørdag: 9.00 – 15.00
Søndag: 10.00 – 15.00

Danblomster har ingen udbringning om søndagen. Vi har dog altid levering fra egen butik, indenfor Danblomsters område på Helligdage, Mors Dag, Valentines Dag samt påske og juledage, – leveringen kan kun garanteres i nordsjælland og det storkøbenhavnske område.

Ved storkøb, kan vi efter aftale evt. hjælpe med levering om søndagen.

ÅBNINGSTIDER PÅ TELEFONEN:
Mandag til lørdag 9.00 – 15.00

REVISION:
Revision Nysted ApS 
Jernbanegade 5
4880 Nysted

Skal du stille et spørgsmål angående en faktura eller kreditnota, skriv venligst til:
E-mail: faktura@Danblomster.dk